Klachtenprocedure

Deze pagina bevat informatie over de manier waarop u een klacht kunt indienen en binnen welke termijn u een reactie mag verwachten.

Klacht...

Wij willen benadrukken dat wij veel waarde hechten aan een goede relatie met u als klant. Een klacht nemen wij altijd serieus en we lossen hem graag zo snel mogelijk op.

Bespreek uw klacht met VitamineMan

VitamineMan streeft naar een dienstverlening die u volledig tevreden stelt. Wij houden niet van ontevreden klanten, dat zult u begrijpen. Mocht u ondanks onze inspanningen niet tevreden zijn, dan horen wij dat dat graag van u.

Een mailwisseling of gesprek met VitamineMan of zijn vrouw (VitamineVrouw) leidt immer tot een goede oplossing. Daar zijn wij van overtuigd.

Klik hier en mail ons gerust. Of pak de telefoon en bel

Wat doen we met uw klacht?

Wij zullen er alles aan doen om uw klacht op een voor u bevredigende wijze op te lossen. Belt u ons, dan proberen we er gelijk uit te komen. Indien u ons uw klacht mailt, dan zullen wij uiterlijk vier werkdagen na ontvangst van uw klacht een e-mail sturen met een oplossing.

Officiële klacht indienen

Mochten we er om wat voor reden dan ook toch niet uitkomen, dan kunt u uw klacht kenbaar maken bij "De Geschillencommisie Webshop". Klik hier om de geschillencommissie in te schakelen.


VitamineMan op vitamineman.nl

is onderdeel van:

BergaMet Nederland BV

Noordeinde 86A
1121AG - Landsmeer
Noord-Holland - Nederland
Tel: +31 (0)6 19 20 84 05

Ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 63444674

 

Klik hier om contact op te nemen

 

Klik hier om uw beklag te doen